Geoblog.pl    Irif    Podróże    Maroko Travel    Agdir wypoczynek

Agdir wypoczynek

Maroko
Maroko, Agadir

Kilka słów z pobytu w Agadirze,porad.
1.Jeśli wybieracie hotel w Agadirze wybierzcie ten lepszy ponieważ Agadir nie jest miastem które zaczyna podbój branży turystycznej.Wybierając hotel o mniejszym standardzie możecie być świadkami gdzie robactwo wchodzi nam dosłownie do talerza.
2.Jak będziecie mieli okazje zakupcie olejki arganowe.Super sprawa szczególnie dla kobiet w dodatku są tanie.Z tego co pamiętam 3 olejki arganowe do ciała,bo ą jeszcze spożywcze około 2 dolców. ( Souk w Agadirze )
3.Mieliśmy też przygodę w której zaczepił nas facet miły,schludnie ubrany pytał czego szukamy.Szukaliśmy souku ,zaproponował transport do takich sklepów i wywiózł nas na obrzeża Agadiru do sklepu kolegi.W sklepie ceny z kosmosu i powrót z buta nie znając miasta ale jak dla mnie to fajne przeżycie chodząc po slamsach.
4.Już nie mówię o jedzeniu,jadłem wszystko a po powrocie do kraju 2 miesiące miałem problemy gastrologiczne.
5.Maroko to piękny kraj który WARTO POZNAĆ!!!